Βοήθεια
Το www.telesmart.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.
Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.
Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών 2105770216, Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 10:00 – 15:30 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 10:00 – 21:00 (εκτός αργιών). Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε αναφέροντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Προσοχή: παραγγελίες με τρόπο πληρωμής PayPal ή IRIS που απαιτούν να κάνετε Login στο λογαριασμό σας ώστε να ολοκληρώσετε την πληρωμή, δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν τηλεφωνικά για λόγους ασφάλειας των συναλλαγών σας.
Οι τηλεφωνικές παραγγελίες μπορούν να εξοφληθούν:
1. με αντικαταβολή,
2. με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα σας υποδειχθεί κατά την τηλεφωνική επικοινωνία,
3. μέσω της πιστωτικής σας κάρτας. Με την καταχώρηση της παραγγελίας σας με Πιστωτική κάρτα, θα σας αποσταλεί ηλεκτρονικά αυτοματοποιημένο μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση (email) που δηλώσατε για τη συγκεκριμένη παραγγελία. Στο ως άνω μήνυμα θα περιλαμβάνεται ένα ειδικό Payment Link ασφαλούς πληρωμής για χρήση της πιστωτικής σας κάρτας και πληρωμή με απευθείας σύνδεση/μεταφορά στο ασφαλές σύστημα πληρωμών της Stripe. Το Payment Link θα είναι διαθέσιμο για την επόμενη ώρα μετά την καταχώρηση της παραγγελίας, μέσα στην οποία θα πρέπει να προβείτε στην πληρωμή για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η παραγγελία και να δεσμευθεί το αντίστοιχο προϊόν. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς η πληρωμή ως ανωτέρω η παραγγελία σας θα ακυρώνεται και θα πρέπει να επικοινωνήσετε εκ νέου με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Αναλυτικά στοιχεία για την πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας δείτε εδώ
Μπορείτε να επισκεφτείτε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα που βρίσκεται κοντά σας. Το εξειδικευμένο προσωπικό των καταστημάτων θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε. Κάνετε κλικ εδώ για να ενημερωθείτε σχετικά με τα Καταστήματα U.
Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι.
Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:
Εφόσον η έδρα σας είναι στην Ελλάδα: και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά Ιδιώτες
Υπηρεσία άρθρου 39α, παρ.5 (ΠΟΛ 1150/29.9.2017)
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 39α, παρ. 5 του Κώδικα ΦΠΑ (ΠΟΛ 1150/29.9.2017) οι εταιρικοί πελάτες που εκδίδουν τιμολόγιο, δύναται να μην επιβαρύνονται Φ.Π.Α για την αγορά προϊόντων από τις κατηγορίες κινητά, κονσόλες παιχνιδιών, laptop και tablet.
Κατά τη διαδικασία αγοράς μέσω του site telesmart.gr προϊόντων από τις ανωτέρω κατηγορίες, όταν επιλέξετε Τιμολόγιο εν συνεχεία μπορείτε να καταχωρίσετε τον εταιρικό σας ΑΦΜ. Αυτόματα θα γίνεται διασύνδεση με τα συστήματα της ΑΑΔΕ προκειμένου να διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος και να επιβεβαιωθεί η από πλευράς σας δυνατότητα μη καταβολής ΦΠΑ. Στο σημείο αυτό μπορείτε να επιλέξετε το πεδίο ‘0% ΦΠΑ’ για να συνεχίσετε την υποβολή περαιτέρω ζητούμενων στοιχείων: Αν δικαιούστε απαλλαγή Φ.Π.Α θα πρέπει, στο επόμενο βήμα, να συμπληρωθούν τα στοιχεία του Εκπροσώπου (όπως αυτός ορίζεται στην οικεία ΠΟΛ) αλλά και οι κωδικοί μιας χρήσης αυτού, όπως ακριβώς αυτά έχουν δηλωθεί στην ΑΑΔΕ στην αντίστοιχη αίτησή σας για την υπαγωγή σας στο εν λόγω καθεστώς.
Εφόσον δικαιούστε απαλλαγή και συμπληρωθούν όλα τα απαιτούμενα με επιτυχία, εμείς θα αφαιρέσουμε τον Φ.Π.Α. από την Παραγγελία σας.
Στην περίπτωση που τα εν λόγω στοιχεία δεν επιβεβαιωθούν για οποιοδήποτε λόγο (λ.χ. ακόμη και στην περίπτωση που δεν υπάρχει προσωρινή διασύνδεση με τα συστήματα της ΑΑΔΕ) κατά το χρόνο υποβολής της παραγγελίας σας, θα μπορείτε να καταχωρίσετε την παραγγελία σας κανονικά με το νόμιμο ΦΠΑ.
Πληροφορίες σχετικά με το άρθρο 39α υπάρχουν στο έντυπο που θα βρείτε εδώ
⚠ Ακυρώσεις ή αλλαγές σε παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν στις περιπτώσεις όπου δεν έχει πραγματοποιηθεί η έκδοση παραστατικού πώλησης.
Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας ή ακύρωσή της, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας:
Τηλέφωνο 2105770216, Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 10:00 – 15:30 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 10:00 – 21:00 (εκτός αργιών). και email [email protected].
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από την QuestOnLine Μ.A.E. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα)
Μπορείτε μέσω της ενότητας “Παρακολούθηση Παραγγελίας” στο λογαριασμό σας, να βλέπετε την πορεία εκτέλεσης της καθώς και το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας.
Θέλεις να μαθαίνεις τα νέα μας;
Ενημερώσου πρώτος σχετικά με νέα προϊόντα και προσφορές
Κάνε εγγραφή στο Newsletter
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.